Cum Cumpar?

MODALITATE COMANDA:

Toate comenzile se plaseaza prin email sau WhatsApp la adresa de email si numarul de telefon afisate pe pagina de Contact.

Pentru a efectua comanda, puteti trimite un mesaj pe WhatsApp sau un email cu textul „COMANDA FERMA” si reperele dorite.

 

Va fi necesara plata unui avans (de 50% sau integral, in functie de piesele dorite) conform facturii de avans ce va fi emisa dupa confirmarea comenzii.

 

PRETURILE POT SUFERI MODIFICARI IN FUNCTIE DE CURSUL VALUTAR DIN ZIUA FACTURARII. 

 

TERMENUL DE LIVRARE POATE SUFERI MODIFICARI DIN CAUZA PANDEMIEI COVID-19.

 

 

MODALITATI DE PLATA:

Plata produselor se poate efectua cu:

NUMERAR:
Prin ramburs: livrarea marfii se va face prin curier (FAN Curier) la adresa indicata de Dvs., iar plata se va face la destinatar. Produsele vor fi livrate numai dupa ce au fost achitate integral.

VIRAMENT BANCAR:
Ordin de plata: produsele se vor livra numai dupa confirmarea platii acestora.

 
 

LIVRAREA PRODUSELOR:

– Produsele sunt livrate prin Fan Curier, plata transportului fiind suportata de catre destinatar, daca nu este altfel specificat;
– In cazul comenzilor plasate gresit, costurile pentru retrunare vor fi suportate de client. De asemenea, clientul va suporta si costul pentru livrarea unui produs inlocuitor;
– Pentru produsele care nu sunt in stoc si sunt disponibile „la comanda” se percepe un avans de 50% sau integral.
– La cerere expresa putem trimite produsele si cu alte firme de curierat.

POLITICA DE RETUR:

Produsele pot fi returnate in termen de maxim 7 zile de la livrare, urmand ca suma totala sau partiala, in functie de caz, sa fie rambursata in momentul primirii returului de catre noi. Produsele originale (OE) nu se pot returna. Produsele OEM sau after market (AM) cu termen de livrare mai mare de 1 zi nu se pot returna.

S.C. Theia – Ankh System S.R.L. isi rezerva dreptul de a modifica informatiile publicate pe site-ul nostru, fara o notificare prealabila.

Imaginile sunt cu caracter informativ.